هرکس از فروردین ۴۰۵ به بعد بچش بدنیا بیاد بهش تعلق میگیره
برای مادرایی که نینیشون از فروردین ۴۰۵ به دنیا بیاد تعلق میگیره
ب خانمهای باردار چیزی هم تعلق میگیره؟
برا فروردین ۴۰۵به بعد کسی بچش به دنیا بیاد ۲میلیون میدن تا دوسالگیش
اره درسته
کارت امید و از سال بعد میدن..ینی هرکی بچش بدنیا اومد اون کارت ومیدن.واس بچه ها یه طرح دیگس یسنا مادران شیرده وکودکان زیردوسال گمونم
همونه که پیامک کردن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.