خانوما کسی از کارت امید شنیده؟؟,

چجوریع
فرزند پرویی دخترر بچه ها بیلی چک

تصویر
۷ پاسخ

هرکس از فروردین ۴۰۵ به بعد بچش بدنیا بیاد بهش تعلق میگیره

برای مادرایی که نینی‌شون از فروردین ۴۰۵ به دنیا بیاد تعلق میگیره

ب خانمهای باردار چیزی هم تعلق میگیره؟

برا فروردین ۴۰۵به بعد کسی بچش به دنیا بیاد ۲میلیون میدن تا دوسالگیش

اره درسته

کارت امید و از سال بعد میدن..ینی هرکی بچش بدنیا اومد اون کارت ومیدن.واس بچه ها یه طرح دیگس یسنا مادران شیرده وکودکان زیردوسال گمونم

همونه که پیامک کردن ؟

سوال های مرتبط

مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری