۴ پاسخ

یا هم ممکنه داری سرما میخوری گلم

عزیزم اگ پای چپت از باسن تا پایین پات میگیره رگ سیاتیکه . ک بر اثر ناراحتی‌ ، استرس یا پیاده روی زیاد (خیلی رو پا وایساده باشی و کاربکنی)رگ پا میگیره و تا ول نکنه دردش بد اذیت میکنه

شاید داری سرما میخوری

نکنه خدایی نکرده لگنت در رفته باشه ؟

سوال های مرتبط