یا هم ممکنه داری سرما میخوری گلم
عزیزم اگ پای چپت از باسن تا پایین پات میگیره رگ سیاتیکه . ک بر اثر ناراحتی ، استرس یا پیاده روی زیاد (خیلی رو پا وایساده باشی و کاربکنی)رگ پا میگیره و تا ول نکنه دردش بد اذیت میکنه
شاید داری سرما میخوری
نکنه خدایی نکرده لگنت در رفته باشه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.