كلا ضرر داره چه كاريه اخه انگار واجبه
من خودم تتو ارتیستم اصلا همچین کاری نکن ضرر داره ۱۰۰ درصد .
تا اخر ضرر داره
عزیزم سلامتی تو راهی و خودت از همه چیز مهم تره .بالاخره استرس داره این کار و درست نیست
تا زمان شیردهی ممنوعه
سلام گلم
من یه گروه تشکیل دادم تو روبیکا برای مامان های هفته های پایین و اول بارداری که با هم تبادل اطلاعات کنیم
دوست داشتی پیام بده به آیدی زیر لینک بفرستم برات
@ssalehimiti
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.