۵ پاسخ

خدایی با وزن ۲/۳۰۰استرس وزنشو دارید؟
من که تو ۳۳هفته ۱/۶۰۰بوده باید چی بگم!

عالی بوده استرس چی داری
من دیروز سونو شدم هفته ۳۳
۱۱۷۰بود

مال من بزورشده ۲۸۰۰تو۳۵هفته ک گفت خوبه

خیلی خوب بوده منم توی ۳۰ هفته هستم سنو دادم بچم تقریبا ۱۴۰۰ بود شما که ۳۳ هفته خیلی خوب بوده ماشاءالله ان شاءالله صحیح و سالم به دنیا بیاد

برو سونو خب معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۱ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری