خدایی با وزن ۲/۳۰۰استرس وزنشو دارید؟
من که تو ۳۳هفته ۱/۶۰۰بوده باید چی بگم!
عالی بوده استرس چی داری
من دیروز سونو شدم هفته ۳۳
۱۱۷۰بود
مال من بزورشده ۲۸۰۰تو۳۵هفته ک گفت خوبه
خیلی خوب بوده منم توی ۳۰ هفته هستم سنو دادم بچم تقریبا ۱۴۰۰ بود شما که ۳۳ هفته خیلی خوب بوده ماشاءالله ان شاءالله صحیح و سالم به دنیا بیاد
برو سونو خب معلوم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.