۹ پاسخ

نباید هیچی بگی اونا گوش نمیدن ولی لج کردن بلدن کلا خودتو بزن به اون راه یا حواسشو پرت کن

گلم اقتضای سنشونه،طبیعیه....

هیچی اقتضای سنش هست اتفاقا بامزه میشن لج می کنن😍

جملات منفی تو این سن نباید زیاد گفته بشه اونا متوجه نمیشن ولی به مرور زمان ممکنه اعتماد به نفسشون گرفته شه انگار هنه کاراشون اشتباهه و باید منتظر واکنش شما باشن. به جاش حواسشو پرت کن یا فقط مراقب باش که به خودش اسیب نزنه ولی جلوشو نگیر

حواسشو ب یچی دیگه پرت کن

بچه تو این سن معنی نکن رو متوجه نمیشه وقتی میگی فکر می‌کنه باید انجام بده ب بدیش فکر نمیکنه بهترین کار اینه ک حواسش و از کاری ک داره می‌کنه پرت کنی چون اگه بگی نکن بیشتر تکرار می‌کنه

دختر من میگم نکن بدتر اون کارو میکنه آتیش میگیرم دیگ

وقتی میگم نکن بدتررررباشدت بیشتری میکنه.اصلااااا هیچ نگو.یاحواسش یهو پرت کن قبلش نکن نگو

دخترم سر لجبازی سنجاق قفلی قورت داد.ببین اصلا اون لحظه به روی خودت نیار بدتر میکنه

سوال های مرتبط