من✋✋✋
من نداشتم اصلا پسر بود
من داشتم بچمم دختره بهترین هدیه و برکتی که خدا میتونه به یه آدم بده دختره بنظرم
من کلا هیچ علائمی نداشتم تا الان هیچچچی فقط پاهام خیلی درد میکنه
نه بابا چه ربطی داره ، من نداشتم اصلا و پسره
وا چه ربطی داره؟
من نداشتم و پسر بود
هرطور شده میخواین جنسیتو بکنید پسررر😂😂😑😑
حیف اون بچه واقعا چقد دلم براش سوخت
شنیدم میگن لکه بینی نشونه بچه پسره
منننننن منننن
من داشتم وبچم پسره
چ ربطی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.