سلام خانماکسی بوده لکه بینی داشته باشه بچش پسرباشه؟

۱۲ پاسخ

من✋✋✋

من نداشتم اصلا پسر بود

من داشتم بچمم دختره بهترین هدیه و برکتی که خدا میتونه به یه آدم بده دختره بنظرم

من کلا هیچ علائمی نداشتم تا الان هیچچچی فقط پاهام خیلی درد می‌کنه

نه بابا چه ربطی داره ، من نداشتم اصلا و پسره

وا چه ربطی داره؟

من نداشتم و پسر بود

هرطور شده میخواین جنسیتو بکنید پسررر😂😂😑😑
حیف اون بچه واقعا چقد دلم براش سوخت

شنیدم میگن لکه بینی نشونه بچه پسره

منننننن منننن

من داشتم وبچم پسره

چ ربطی داره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته سی‌وسوم بارداری