۷ پاسخ

حالا من دوس داشتم بخوره وزن بگیره. نخورد
الانم وزنش کمه

وا مگه چی دادی ؟

خب مگه چند بار در روز شیر کمکی دادی؟؟؟؟

کمکی ربطی ب سینه نداره چرا نمیگیره

کاش دختر منم دیگه سینمو نگیره شیر خشکی ش ‌
لطفا قضاوت نکینب

دکتر که بدشو نخواسته
منم سر یک ماهگی وزن دخترم کم بود بهم گفت کمکی بدم
الان گااااهی سینه رو میگیره و در کل اعتصاب شیر کرده فقط تو خواب شیر میخوره
مطمئنم اگه کلا کمکی نمیدادم رشدش به مشکل می‌خورد و هرروز خودمو سرزنش میکردم

بدوش تو بیداری با شیشه بده
احتمال داره فعلا تو خواب سینه بگیره

سوال های مرتبط