حالا من دوس داشتم بخوره وزن بگیره. نخورد
الانم وزنش کمه
وا مگه چی دادی ؟
خب مگه چند بار در روز شیر کمکی دادی؟؟؟؟
کمکی ربطی ب سینه نداره چرا نمیگیره
کاش دختر منم دیگه سینمو نگیره شیر خشکی ش
لطفا قضاوت نکینب
دکتر که بدشو نخواسته
منم سر یک ماهگی وزن دخترم کم بود بهم گفت کمکی بدم
الان گااااهی سینه رو میگیره و در کل اعتصاب شیر کرده فقط تو خواب شیر میخوره
مطمئنم اگه کلا کمکی نمیدادم رشدش به مشکل میخورد و هرروز خودمو سرزنش میکردم
بدوش تو بیداری با شیشه بده
احتمال داره فعلا تو خواب سینه بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.