خانما ماما همراه چقدر میگیرن؟؟
خوبه بنظرتون ؟؟

۷ پاسخ

خانم آهنی از ۲۵۰۰ به بالا
خانم سمیعی از ۴ تومن به بالا
مرکز فصلی نو ۴ ساعت اول ۷۵۰ بعدش ساعتی ۱۵۰ خانم محمدی خیلی خوبه کارش
نمیدونم سال جدیدم قیمتاشون همینه یا ن

هر مرکزی ی قیمت میگه
تجربه نداشتم ولی میگن برا طبیعی خیلی خوبه کمکت میکنن هواتو دارم

عالیه
از من ۵ تومن گرفت خیر ببینه الهی خیلی راضی بودم ازش

بنظر من خوبه میگن از ۱ تومن ب بالا تا ۶ تومن اینا تقریبا بستگی داره

من حرف زدم باهاش گفت ۴ ساعت اول ۴ تومن

۲۶۵۰ دادم کلاس ها که جنگ افتاد هنوز نرفتم
۲/۵ به بالا برای سر زا میاد

شما کدوم بیمارستان و کدوم دکتر میخواین زایمان کنین؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان طلا🩷🎀 مامان نیهان طلا🩷🎀 ۹ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیارومهراب مامان مهدیارومهراب ۱۳ ماهگی