من ۱۸۰۰ بود دکتر گقت کمه
من 32 هفته 2 کیلو بود
پودر لیدی میل بخور
۲۲۰۰ بود نی نی من ۳۲ هفته
۳۲ هفته ۱۸۰۰ بود عزیزم
لیدی میل بخور مکمل پریناتال بخور
سوپ جو ، آش جو ، تخم مرغ و سیب زمینی حتما بخور با کره
بادوم و گردو بخور
عدسی ، خوراک لوبیا ، میوه حتما بخور
اگه حتی غذا نمیتونی زیاد بخوری معجون درست کن بخور
شیر موز و خرما و گردو و بادوم و کنجد و پودر نارگیل درست کن صبحونه ها بخور
پودر لیدی میل هم خیلی خوبه حتما بخر روزی ۲بار بخور
برا من ۲۹ هفته و ۳ روز ۱۴۰۰ بود
پروتئین زیاد بخور مثع تخم مرغ. عدسی. سینع مرغ. ماکارانی روزی ۲ لیوان شیر. ۴تا خرما. گردو بادم من همع اینارو رعایت کردم خودم وزنم تا الان ۴ کیلو و نیم اضاف کردم وزن دخترم تو ۲۷ هفتع یک کیلو بود
سلام ۱۹۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.