۴ پاسخ

۷ خوبه. و تا ۱۵،۱۶ روزگی نرمال باشه دیگه بالا نمیره و از بین میره

فک نکنم دیگله بالا بره

دکترا میگن تا۴۰روزگی زردی هست بعدش خوب میشن

بله ممکنه

سوال های مرتبط

مامان فرشته 🤰 مامان فرشته 🤰 ۱ ماهگی