الکی هزینه سلفری نکن شما باید مستقیماً آمینو سنتز بشی
امنیوسنتز بده حتما
سلفری نده هزینه هات دو تا میشه اگه اونم ریسک بزنه میفرستن امینو پس یه دفعه همون امینو بده
آمینو بده
ایشالله که چیزی نیست عزیزم توکل به خدا
10خیلی بالاس حتما برو آمینو سنتز
یه جای دیگه برو سنو
اگ مشکل هزینه نداری امینو بده اگر داری سلفری بده..ولی انتی خیلی بالاست همون امینو بده..اصولا ازمایش خطا داره.. ایشالله سالمه
بنظرم یجا دیگ سونو شو بعد برو برای امینو
جایی که رفتی معتبر بود .۱۰ که خیلی زیاده
بنظرم اگه شرایطش رو داری آمینوسنتز بده
امینوسنتز بده عزیزم ان شاء الله سالمه
انشالله سالمه
چرا انقد انتی ها زیاد شده ی خانوم دیگم چن روز پیش رفته بود انتی عددش 6 بود بنده خدا داشت سکته میکرد
از خدا میخام بچه هاتون سالم باشن😘
😐۱۰ خیلی زیاده ماله من ۲/۹ بود
سونو ای که رفتی کارش دقیقه؟؟
حتما سلفری بده خیلی بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.