۶ پاسخ

من نمیدم میگم یه وقت اذیت میکنه

براچی‌خوبه

چجوری میدن اسیاب میکنین

برا چیه؟

توی اتمیل

توی پوره میوه. توی ماست

سوال های مرتبط