بعد مدفوع فقط میشورم
اگه پی پی کرده باشه اره حتما..ولی جیش ن
نمیبرم دستشویی یا تو روشویی بشورم بدش میاد فقط با پنبه خیس میکنم میشورم هنوز تمیز تر از شستن و اب گرفتن میشه چون قشنگ لا در هاشو چندبار پنیه میکشم اونجوری هربار میشستم لا درزاش پاک نشده بود
بله من هر سری پوشک عوض کنم میشورم جیش میسوزونه 😁
من فقط بعد مدفوع یا وقتی سوخته باشه
من کلا دو تا سه بار،
یکبار صبح از خواب پا میشه میشورم.چون از شب جیش مونده بچه اذیت میشه.
تو طول روز اگر یبارش خیلی جیش کنه و حواسم نباشه..
یکبار هم شب قبل خوابیدنش
نه فقط پی پی کنه
پی پی تا پی پی میشورمش🫠
بله عزیزم
من بچه م پسره فقط بعد از مدفوع میشورم
بله میشورم مگه اینکه مثلا نصف شب باشه جیش کرده باشه پوشکش پرباشه همونجوری عوض میکنم
آره عزیزم میشورم
اره حتما
بله هربار که پوشکش رو عوض میکنم میشورم مگر اینکه خونه نباشم همونجوری عوضش کنم
نه عزیزم
آره هرسری میشورم
اره میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.