ن سعی کن خیلی زیاد نزنی
اره عزیزم
اکثرا بچها این سن حساسیت تنفسی دارن . با بوی عطر و هرچیزی مثل سیگار و عود و اسفند و قلیون و حتی بوی سرخ کردنی بدتر میشه
الان شاید نهایت آبریزش بگیره با این بوها ولی بعداً خدایی نکرده مشکل تنفسی پیدا میکنه
من خواهرم الان ۳۰ سالشه هنوز اسپری استفاده میکنه
دخترم چهار سالشه هنوز حساسه
از وقتی پسرم بدنیا اومده حتی اجازه نمیدم کسی تو خونه سشوار روشن کنه
اگ تند باشه اره ، بخصوص وقتی الرژی داشته باشن
پسر من داشت کم کم خوب شد اسپری استفاده میکرد
الان اگ جایی بخوام برم پشت یقه یا گردنم میزنم
که بغلش کردم دهنش بش نخوره یا بو اذیتش نکنه
میشه
اره
من بخاطر عطر ادکلن خودم و دود سیگار شوهرم بچم ریه ش حساس شده
هربار ک مریض شد دستگاه بخور بیمارستانی باید بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.