هنو سخت تر میشه درد واژن اضافه میشه و گرفتگی پا ها
وامنم ازوقتی ۳۰هفته روردکردم اینجوری شدم دیگه اعصابوروانبرامنمونده خوابم ندارم
بخدا من خالص شبی شاید ۲ ساعت بخوابم
مایی ک دوقلو داریم فک کنین چجوری هستیم 😭😭
حالا بزارین ماه نهم ببینین چی ب سرتون میبره
مخصوصا دو هفته ی آخر
منکه رگ کمرم هم گرفته😐😵💫🤕
به خاطر سنگينيه منم اينجوري شدم سر پسرم اصلا اينجوري نبودم
حالا کجاشو دیدی 😁 بنظر من ک کل ۳۶ هفته اول به کنار ، ۲ هفته اخر ب کنار 😬 ( ۳۷ و ۳۸ )
من رو زمین بشینم بخوام بلند بشم اذیتم خیلییی.برا خواب هم یکم.فک کنم ازین به بعد تا آخر همینجوری هستیم دیگه
حالا وایسا ماه اخر چی میگی ☹️☹️😆😆😆
من همین الانشم نمیتونم درست بخوابم از بس سیاتیک پام میگیره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.