۱۰ پاسخ

هنو سخت تر میشه درد واژن اضافه میشه و گرفتگی پا ها

وامنم ازوقتی ۳۰هفته روردکردم‌ اینجوری شدم دیگه اعصاب‌وروان‌برام‌نمونده خوابم ندارم

بخدا من خالص شبی شاید ۲ ساعت بخوابم

مایی ک دوقلو داریم فک کنین چجوری هستیم 😭😭

حالا بزارین ماه نهم ببینین چی ب سرتون می‌بره
مخصوصا دو هفته ی آخر
منکه رگ کمرم هم گرفته😐😵‍💫🤕

به خاطر سنگينيه منم اينجوري شدم سر پسرم اصلا اينجوري نبودم

حالا کجاشو دیدی 😁 بنظر من ک کل ۳۶ هفته اول به کنار ، ۲ هفته اخر ب کنار 😬 ( ۳۷ و ۳۸ )

من رو زمین بشینم بخوام بلند بشم اذیتم خیلییی.برا خواب هم یکم.فک کنم ازین به بعد تا آخر همینجوری هستیم دیگه

حالا وایسا ماه اخر چی میگی ☹️☹️😆😆😆

من همین الانشم نمیتونم درست بخوابم از بس سیاتیک پام میگیره 😭

سوال های مرتبط