بچمو زود باز کردم یهو پیپی کرد 😑پدرسوخته

۶ پاسخ

والا منم امروز پوشک کردم اومدم تا چسب پوشک ببندم یهو پیپی کرد انگار ک چند روز بود پیپی نکرده بود 😂😂

منم یبار مادرشوهر بازش کرد همچین پرتاپی داشت که ریخت رو دست مادرشوهر 😂

به زود و دیرش نیست به شانسه🥲😂 برا ما دوبار اتفاق افتاده🤣

همه زخم خورده ها 🤣😃

زیاد اتفاق افتاده واسم بعدشم دوساعت فقط داشتم میشستم همه جا خراب کاری کرده بود😂

😂😂😂😂 من یه بار پوشکش بازش کردم جوری پی پی کرد که از پوشک رد شد عین موشک‌ ریخت رو شلوارم

سوال های مرتبط