۲۳ پاسخ

چ زشت بوده حرفش تا پارش نکردی حق آشتی کردن نداریا تا یاد بگیرهدهمچین حرفی به ناموسش نزنه

بعضی وقتا که تاپیک ها رو میخونم باورم نمیشه مثل رمان هاست اصن باورم نمیشه که چه جوری خیلیا با این وضعیت دارن زندگی میکنن با شوهراشون ... نه حرمتی نه خط قرمزی .... باید با مشاور صحبت کنی به نظرم شوهرت شاید شکاکه

خداروشکر باز مادرشوهرت دعواش کرد برو بهشون بگو با پسرشون یکم صحبت کنن

آدم شکاکو نمیشه کاریش کرد متاسفانه

ببخشیدا ذات مردا همینه تو راه صاف هم بری میگه کج رفتی

چ بیشعور و بد بینع ها
اصلا اشتی نکن چند وفت

همیشه از این حرف ها میزنه و شکاکه یا اولین باره؟

خلاصه اصلا و ابدا راحت از این حرف نگذر
به غلط کردم بندازش

بگو خوبه خواهر زادته

چرا جدیدا میام تو‌گهواره همه دعوا کردن باشوهراشون 🤔

مثل شوهر عن منه 🤕🤕برا منم همین چرت وپرتا گفته ومیگه

حالا امیر کیه این وسط طفلی😂😂

وای چ شوهر بی غیرتی

اصلا نمیشه نسبت به این جمله بی تفاوت بود مگه میشه فقط با محل ندادن سر و تهش هم بیاد
خیلی تهمت بزرگیه
من بودم خونه رو روی سرش خراب میکردم

😐😐😑مریضه بابا
شرمش نشد همچین حرفی زد

به کس و کار خودش هم شک داره مردک

بگو شک داری به بچه خواهرت پس دیگه خونشون نریم

احساس میکنم شوهرت سنش کمه

یا خداااا😐😲

اولین بار بود؟ یهو بی دلیل گف تو برو به امیر...؟

چقدر شکاک

همینکه به خونوادش گفتی کافیه بیخیال مقصر اون بوده محل نده

ببخشید اما شوهرت خیلی ع. ن بازی درآورد این رفتارا چیه
چندروز سرسنگین باش دیگه از این غلطا نکنه از این حرفا نزنه

سوال های مرتبط