۸ پاسخ

نوش جان عالییییی
منم اگه مامانم نباشه که دیگه هیچی
انشاالله همیشه سلامت باشن

منم دکتر بودم جوجم و از ظهر ندیدم🥲

به به چه مرغی نوووش جونتون
میتونم بپرسم کدوم رستوران عزیزم؟

با بچه ای که چسب شده😐نمیتونم کاری کنم حتی
دندون ...است

سلام از روزی ک مث چییییب کار کرذم
کمرم داره میشکنه دیگ
ولی تمیزی خونه رو ک میبینم کیف میکنم

سلام از روزی ک مهمون داشتم و از خستگی هلاکم😫😂

بچه رو به کی سپردی چرا بچه من بدون من نمیتونه یک ساعت دووم بیاره 😫😂

خوش ب حالتون یکی هست چند ساعت نگهش دارهه

سوال های مرتبط