فعلا که هیچی فقط تو طول بارداری هم بچه ام عذاب کشید هم من بخاطر بارداری وپسرم دوبرابر عذاب کشیدم بعد به دنیا اومدن دومی نمیدونم چی میشه ولی ۴ سالش تمام شده بهتر از بچه ۲ سال است وحرف گوش کن تر
اومدم خونه مامانم دادم اینا نگ میدارن 😅
هیچی دارم فکر میکنم یکی دیگه عین اون قراره بیاد دوتایی پدرمو در بیارن
خدارو شکر 😅
هیچی چیکارشون کنیم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.