سلام دوستان شما هم توی هفته های من با کوچیک ترین چیزی به هم میریزین؟

۷ پاسخ

بلهههههه و دلم میخواد همرو اذیت کنم

من که یه هفته اس انقد دلم گرفته و همش گریه میکنم احساس میکنم قفسه ی سینم سنگینه

آخ نگو اره

اره دقیقا همینجوریم

اره طبیعیه عزیز دلم

بله بله ولی سعی میکنم با یوگا و مدیتیشن خودمو آروم کنم

من همش میترسم یهو شوهرمو میبینم میترسم از صدای بلند میترسم تو خواب میترسم

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد