خب طبیعیه برادر شماست کاملا طبیعیه همسرتون حسی نداشته باشه فقط گهگاهی از ناراحتی شما ناراحت میشه ولی خب طولانی نکن سوگواریتو زندگیت بهم میخوره خدای نکرده
مادرشوهرم سیاه مادرشوهرشو درنمیاورد با اینکه اطرافیان واسش لباس هم اوردن ک شب عید عوض کن خوب نیس سیاه بمونه نمیگم عاشق مادرشوهرش بودا ولی خب چهلم مادرشوهرش میوفتاد اخرای عید خلاصه دوماه بعد مادرشوهرش خودش فوت کرد اون فردی ک لباس اورده بود ک مشکیشو دربیاره تو مراسمش ک خودمونی بودیم گفت گفت من چقد بهش گفتم عوض کن اخر هم عوض نکرد ادم یکی رو از دست میده فک میکنه عزیز ترین کس بوده ولی همیشه یکی هست ک اگ بعد اون فوت کنه میفهمی عزیز تر هم بوده و تو نمیدونستی من این حرف و واقعا قبول دارم همیشه عزیز هست پس باید با فوت ادم های عزیز زندگی کنار بیای میگم کنار بیای ن اینکه فراموش کنی چون فراموش نمیشه همیشه توی دلت میمونه ولی باید روال زندگی رو طی کنی
خدارحمتش کنه فداتشم هیچ کس نمیتونه درک کنه درسته ولی اهنگ گذاشتن چ تاثیری روی روح برادرت داره خودت و بقیه رو اذیت نکن تا کیتونی براش قران بخون خیران بده بزار برسه ب روحش وگرنه این چیزا ک اهنگ گوش ندی برا اون فایده ای نداره
خب برادر شماست اون درک نمیکنه و حسی که شما داشتی رو نداره
شما از اول که چشم باز کردی با برادرت بودی
ولی اون چندساله که میشناسش
توقع بی مورد از مردا فقط خودتو داغون میکنه
عزیزم خدا رحمتش کنه این راه همه هست جاش بهشت باشه ولی بنظرم ناراحتی چیزیو درست نمیکنه سعی کن به خودت روحیه بدی
حرفاتون کاملا منطقیه ممنونم ازتون
ولی میتونه پیش من و خانواده م شادی نکنه
شایدم من توقع بیجا دارم اما یه حس خفه شدن دارم به ظاهر آرومم از درون دارم متلاشی میشم
برادرم پسرعموش هست باهم بزرگ شدن چطور میتونه بی تفاوت باشه😭😭😭
عزیزم زندگی در جریانه شما نباید زندگیتو بخاطر مرگ برادرت به هم بریزی
عزیزم این راهیه که هممون دیر یازود باید بریم یه مدت ارامبخش بخور که بیخیال بشی
اخ عزیزم حق داری واقعا ولی خب خدا رحمتش کنه اونکه رفت توهم بخاطر شوهر و بچه هات برگرد ب زندگی تو اولین نفری نبودی که برادرتو از دست دادی اخرین نفر هم نیستی من خودم هم برادر از دست دادم دنیا محل گذره همه میریم یکی زود یکی دیر
عزیزم خدا بهت صبربده ولی تورو خدا هوای زندگیتو داشته باش حداقل بخاطر بچه هات هم که شده ،همه مردها ذاتا آرامش خودشونو به همه چی ترجیح میدن به دل نگیر عزیزم....
خدا به دلت صبر بده و کنار بیایی خیلی سخته
ببین همه که غمشان مث شما بروز نمیدن.من ۶ماه پیش مامان جوونمو از دست دادم.همه کس و کارم بود.همه چیزم بود.ولی خوب اعتقادی به سیاه زیاد پوشیدن و آهنگ گوش ندادن و نخندیده نیستم.چون زندگی ادامه داره.همسرتونم شاید از ته دلش غمگینه ولی ظاهرش نشون نمیده
عزیز دلم از قدیم میگن غم غم میاره
مردا اونقدی ک ما زنا احساساتیم نیستن پس نمیشه بهشون سخت گرفت
جای این کارا برا برادرتون دعا بخونید ک بهش برسه غم ناراحتی شما ک فایده ای نداره فقط باعث دل مردگی خودتون اطرافیانتون میشه
چرا خودکشی کرد؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.