بخاطر بارداری هم هست بالاخره هورمونات به هم ریخته حساس تری بنظرم از یه مشاور کمک بگیر چون احتمال داره بعد از زایمان افسردگی بدی بگیری
یادت میاد خیلی وقت پیش راجع به خانمهای داداشمون دردودل کردیم، همون داداش بزرگترت فوت کرده؟
تا جایی که دلت میخواد گریه کن و سوگواری کن چون اگه جلو خودتو بگیری فقط این دوران رو طولانیتر میکنی. البته که آدم هیچوقت یادش نمیره ولی یکم سبکتر میشه
داغ عزیز خیلی سخته ولی عادیه این شرایط عزیزم خدا بهتون صبر بده
الهی چقد غم وجودمو گرف با پیامت خدا به دل داغدارت صبر بده خواهرم
عزیزم برج ۴میشه سه سال که برادرم رفته ولی ما هنوزم مث همون اوایلیم داغش داغی نیست که بخواد سرد و کمرنگبشه..همه گفتن چندماه بگذره کم کم عادت میکنین و خاک سرده مهرشو سرد میکنه همه اینا حرفه هرکسی میگه خاک سرده داغ عزیز نکشیده که بفهمه خاک مهر اونی که تمام وجودت بوده رو نمیتونه سرد کنه
اره عزیزم حتی بعد سال شرایط همین تمام اعیاد هم یادش هستی بغل داری به خاطر خانواده بچه خنده رو لبات هستش ولی بغض همیشه هستش اگه عصبی عصبی میشی سرت دردهای شدید میگیری بعد عصبانی شدن پرخاشگری میکنی دارو میتونه کمکت کنه
الهی عزیزم خدا رحمتش کنه خدا بهتون صبر بده هر جور باشی حق داری سحته😔😔😔
بستگی داره توهر شخصی یجوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.