یهو حرکت میکنم 😂😂
نه اول ب پهلو میشم بعد بلند میشم
ب پهلو میشم بلند میشم اما بازم به واژنم فشار میاد درد دارم
اول به پهلو چپ میشم بعد آروم بلند میشم
مثه فنر
حتما ، اول باید برگردی پهلو بعد بلند شی
به پهلو با کمک دست ها
به پهلوی چپ بلند میشم بازم حس فشار و سنگینی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.