۸ پاسخ

یهو حرکت میکنم 😂😂

نه اول ب پهلو میشم بعد بلند میشم

ب پهلو میشم بلند میشم اما بازم به واژنم فشار میاد درد دارم

اول به پهلو چپ میشم بعد آروم بلند میشم

مثه فنر

حتما ، اول باید برگردی پهلو بعد بلند شی

به پهلو با کمک دست ها

به پهلوی چپ بلند میشم بازم حس فشار و سنگینی دارم

سوال های مرتبط