سلام دوستان تو سونوگرافی nt طول سرویکس ۳۰ باشه باید چی کار کرد؟

۷ پاسخ

منم ۳۰بودم ان تی ،استراحت نسبی،پله بالا پایین نکن ،رابطه نداشته باش،توو ماشین مواظب چاله چوله و سرعت گیر باش،توالت فرنگی استفاده کن میره بالا،من یه ماه بعد ان تی رفتم ۴۰شد نگران نباش

تا ۱۸ هفته موقع آنومالی نزدیکی نداشته باش پله زیاد بالا پایین نکن زیاد سرپو نمون طولانی پیاده روی نکن مراقب باش من ان تی ۳۲ بودم دو روز پیش انومالی گقتن شده ۲۶ مجبورم سرکلاژ کنم سه عید نوبت دارم

تاثیرم‌داره

من انتی۲۹بود دوهفته استراحت داد تکرار کردم بالا نرفت سرکلاژ کردم

استراحت مطلق فقط برو دسشویی و حموم
خیلی نشین سعی کن دراز بکشی
از دسشویی فرنگی استفاده کن
نزدیکی هم نداشته باش 🤦🏻‍♀️
اینا رو دکترم بهم گفت

استراحت کن دکتر شیاف میده

استراحت

سوال های مرتبط

مامان نخودچی💗💗 مامان نخودچی💗💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۷ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری