دوستان تو سونو NT اگر طول سرویکس ۳۰ باشه مگه خطرناکه؟

۴ پاسخ

استراحت کن بیشتر

طول سرویکس منظورتون جفت هست که میگه پایینه؟

واسه من ۳۲ بود
از دکترم پرسیدم کمه باید استراحت کنم
گفت تو سونو شکمی اصلا اندازه سرویکس مطرح نیست
گقت لازم نبست استراحت باشی
فعالیت های روزانه رو انجام بده

نه خیلی اما باید استراحت کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری