سلام دوستان برا سونو NT اگر تو ۱۳هفته برم
دوره؟!

۶ پاسخ

دوره ت منو کشته😍😍😂

من همون ۱۳هفته رفتم

نه برو من 13هفته 3روز بود رفتم تو همین که13میشی برو الان وقتته

نمیدونم ولی دکتر برای منم ۱۳ هفته نوشته

بهتره تا 13 بری من تو 12 هفته رفتم 6روز بیشتر نشون داد برا همین میگن 12 هفته بری بهتره

تا۱۳و۶روز وقت داره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنید مامان آنید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری