اگه پدیا مولتی پیدا کنی خیلی خوبه
همینی که عکسش رو گذاشتی
پسر منم رفلاکس داره همینو میخوره
بی بی جویس من میدم اوکیه پسرم باهاش
دختر من رفلاکس شدید داشت. از اول همینو دادم. البته اول مال بهداشتو دادم، مارک خوبی هم بود، جویس و اینا دلشت اسمش، ولی با اون حالش بد میشد
بی بی جویس
کلا مولتی ویتامینی بده ک پرتقالی نباشه.موزی خوبه
دکتر دختر منم از اول همینو براش نوشت و خوبه
منم مدتهاس همینو میدم تاحالا نشده بخوره و بعدش بالا بیاره
اگه بعد خوردنش بالا بیاره یعنی بهش نمیسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.