علائم کولیک چیه. چکار کردین چ دارویی دادین؟

۶ پاسخ

کولیک همون نفخه
بزاری زمین نق میزنه قرمز میشه کمرشو بلند میکنه

شکمشو جهت عقربه ساعت ماساژ بده پاهاشو جمع کن تو شکمش بادش خالی بشه روی رون پات دمرش کن بزار بخوابه آروم میشه

شربت هم برای کولیک خیلی چیزا هست ولی برای هر بچه یه شربت می‌سازه واسه پسر منکه هرجی گرفتم افاقع نمرد تا دورانش تموم نشه

کولیک نوزادی تا 3ماه هست ولی تا 2ماهو نیم شدت داره خیلی واسه بعضی نوزاد ها منه واسه بعضی نوزاد ها هم شدت داره مص پسر من
شبا همش گریه میکنه زور میزنه قرمز میشه با بغل مردن هم یمنی آروم میشه

بچه همش بی قراره ، پاشو تو شکمش جمع میکنه و درست شیر نمیخوره بیشتر هم سمت شب کولیکش شروع میشه و همش شکمش نفخ داره کلا به نفخ شکم و پیچیدگی روده میگن کولیک

نفخ هست که با کشیدن و قرمز شدن همراهه. من نرس هارویز میدم

اصلا کولیک چیه؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان کیان ویزدان مامان کیان ویزدان ۴ ماهگی