مال من برعکسه پرکار شده توی بارداری
اگه قرص نخوری آره عزیزم منم توی بارداری گرفتم قرص میخورم و آزمایش میدم نرماله همه چیز
قرص بایدبخوری
زیرنظر متخصص و کنترل کردنش نه اصلا
اگ تحت نظر نباشی خیلی خطره...
سلام عزیزم من تو بارداری هام تیروئید کم کار داشتم زیر نظر پزشک دارو مصرف میکردم مشکلی پیش نیومد
اگر زیر نظر متخصص غدد و زنان کنترل شه و دارو مصرف کنید خیر خطری نداره
اگه کنترل بشه نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.