۷ پاسخ

من ۸ نفره دوتومن دادم‌ نفری ۲۵۰

کدوم مبل شویی گفتی
شماره شو میدی عزیزم 😊

عالیه به من گفتن ۲ تومن تک نفره ۲۰۰ میشوره ۲۰۰ هم عیدی خیلی خوب گفته بهت

ما که ۷ نفر بو ۲ تومان گرفت

خوبه ک مبلی گف 500

۷ نفره رو ۱۴۰۰ دادم
تازه ارزونترین جا بود بقیه میگفتن ۲۶۰۰

اره خوبه مال ما ٧نفره ١٢٠٠گفت

سوال های مرتبط