من ۸ نفره دوتومن دادم نفری ۲۵۰
کدوم مبل شویی گفتی
شماره شو میدی عزیزم 😊
عالیه به من گفتن ۲ تومن تک نفره ۲۰۰ میشوره ۲۰۰ هم عیدی خیلی خوب گفته بهت
ما که ۷ نفر بو ۲ تومان گرفت
خوبه ک مبلی گف 500
۷ نفره رو ۱۴۰۰ دادم
تازه ارزونترین جا بود بقیه میگفتن ۲۶۰۰
اره خوبه مال ما ٧نفره ١٢٠٠گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.