کمک کنید لطفا #فرزندپروری#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

برا صحبت کردن تا ۳ سالگی وقت هست عزیزم
معمولا پسراها هم من دیدم یکم دیرتر به حرف میان

پسر منم ۱۵ کلمه بیشتر نمیگه من دو ماه دارم میبرم گفتار حیال خودمو راحت کردم‌وگرنه استر میکشتتم خداروشکر پیشرفت داشته

دستوراتو اتجام میده؟ اعضای بدنشو نشون میده ؟ صدای بعضی حیوونارو میتونه دربیاره؟ پیشرفت داره؟ اگه اینا اوکی نگران نباش پسرا دیرتر ب حرف میان

پسرمنم همینه هم دکتر بردم هم بهداشت گفت کاملا طبیعیه اگه کلمات جدید یادمیگیره مشکلی نیست

دخترم من کلمه کم میگه
دکتر هم ببری میگه اگر دستورات کامل متوجه باید تا دوسالگی صبر کنی فقط تلوزیون‌و گوشی مطلقا ممنوع کتاب قصه بخونی باهاش صحبت کنی و سعی کن وقتی اشاره میکنه خودت بزنی به ندونستن تا تلاش کنه حرف بزنه بعد از دوسالگی اگر دیدی پیشرفتی نداشت اون موقع ببر گفتار درمانی

سوال های مرتبط