اصولا چون خرج با پسر و مرده همه بیشتر به پسرشون میدن،مثلا خانواده شما به برادرت،خانواده ی شوهرت به شوهرت و ...
یعنی میگن حاصل زحماتشونو بدن که پسرشون کمتر اذیت بشه تا داماد
و اینکه مشکلی پیش بیاد پسر دستش تو جیب خودشو میتونه به خانوادش برسه
عرف ایران اکثرا اینه
برای پسر همه چی میگیرن هرچی اضافه اومد طیق قانون ارث بعدا تقسیم میشه.که فکر کنم قانونش هم دو تا پسر میبره یکی دختر
داداشت ازدواج کردن؟ خیلی بده واقعا فرق گذاشتن باعث تفرقه بین بوه ها میشه متاسفانه اکثرا هممون همین مشکل رو داریم
باز برای تو فقط به پسرشون دادن حالا یکم عادیه ولی مال من چی سه تا دختر و ی پسر دارن به اونا دادن جز من برا همشون هم بهونه دارن به داداشم میگن پسرمونه به خواهر بزرگم میگن اون موقع پولمون زیاد بود براش خریدیم برا خواهر کوچیکمم الان دنبال زمینن میگن چون مجرده اگه ی وقت بمیریم پشت و پناهش باشه فقط منو گذاشتن
ی کمی انتظارتو ب نظرم بیار پایین کلا ما تو ی کشوری زندگی میکنیم کاکثرا هوای پسرو بیشتر دارن تا دختر متاسفانه پدر مادر منمهمینن و من فقط ب خدا سپردم عزیزم.انشالله ک شوهرت اوضاعش خوب باشه و محتاج پول بابات نباشی مطمعن باش اگ فرق بزارن جوابشو از خدا میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.