۶ پاسخ

یه کوچولو ابجوش نبات بده

حلیم😑😑😑😑

از وقتی ک غذا رو شروع میکنی اول اینکه مقدارش باید خیلی کم باشه سبک و ساده باشه حتی در حد روزی ۱قاشق هم کافیه ب خصوص توی این سن و اینکه تا۱ماه بهش گریپ میکسچر بده خبلی تاثیر داره

شربت نرس هارویز بده بهش گریپ میکسچر خارجیه

خب عزیزم حلیم سنگینه واسه بچه نمیتونه هضمش کنه

حلیم ک خیلی سنگین برا این سن .یکم نبات داغ بش میدادی تو شیشه شیرش س سی اب ولرم بریز و ی تیکه نبات بدون رنگ قبلش نبات رو بشور .ی مقدار بخوره ازش خوب میشه

سوال های مرتبط