خیلی ام عالی حالا چرا قلب سیاه گذاشتی😶قلب قرمز بزار امیدوار باش انسان به امید زنده است
ان شاالله سال خوبی داشته باشین 🥺🎀🫰🏻
مرسی از ایده ات هم ساده هم شیک من که کلی فکر کردم برام شد ایده
عزیزم تنه درخت برش زده رو از کجا میتونم گیر بیارم واسه هفت سین چند مدت پیش تاپیک کزدی؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم تنه درخت برش زده رو از کجا میتونم گیر بیارم واسه هفت سین چند مدت پیش تاپیک کزدی؟؟؟؟؟؟؟
ماهیاتون عکس
چ قشنگ منم همیشه همینجوری ساده میچینم به نظرم قشنگ تره
خیلی نازه عزیزم سال خوبی داشته باشین.
چقدر قشنگه
چه باسلیقه 😍😍
عزیزمممم ب خوشی برای همه انشالله
ان شاالله سال خوب و شاد و پر برکتی داشته باشید♥️🙏🏻😍
خوشگله ،به امید خدا امسال حال دلامون خوب میشه
ای جانم به خوشی
از الان چیدین😁
ارزوی دل خوش واسه همه
انشالله سال خوبی بیاد
سلامتی همه هم وطنهامون
سفره ها همه پربرکت
جیب ها پر پول باشع
الهی امین❤❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.