۲ پاسخ

خواهش میکنم عزیزم

اگر آش رشته دوست داری
از قبل حبوباتت رو خیس کن ، نخود،لوبیا،عدس
پیاز داغ و سیر داغ کن یکم نعنا و پونه و زیره و زردچوبه و فلفل سیاه توش بریز هم بزن ، یه قاشق ارد سفیدم بزن بعد حبوباتت رو اضافه کن ، اب بریز وقتی جوشید زیرش رو کم کن ،بعد سبزی میریزی و رشته میزاری خوب جا بیفته
من کشکم میریزم توش
یکم پیاز داغ و سیر داغ و نعنا داغم واسه روش بریز

سوال های مرتبط

مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان مارشمالو🍡 مامان مارشمالو🍡 ۳ سالگی
مامان نیکیار 🤱🏻 مامان نیکیار 🤱🏻 ۲ سالگی