الانم داریم، ظاهرشون انسانه ولی باطنشون ازاینا بدتره
والا بنظرم نسل ما اینم میبینن باز😐
حالا این حیوونه میشه کشتش ما باانسان هایی که خوی حیوانی دارن زندگی کردیم
مطهره جان،بهم درخواست بده
حتی انسان های اولیه ام خیلی بزرگ بودن
نسل به نسل همه چیز کوچیک میشه
از این مرحله جون سالم به در بردیم انشالله میریم مرحله ی بعد😂
من چیزی ک دیدم در مراحل بعدی انشاالله اینارو هم میبینیم باید بجنگیم باهشون🤣🤣🤣🤣
ببين اگه اون زمان يه جايي ب اسم ايران بود
تو اين سياره ب اين بزرگي بزرگوار دقيقااا تو ايران جا خوش ميكرد🙃توليدمثل ميكرد تهش هممونو قورت ميدادن بچه هاش
واقعا توانایی رویارویی با اینا رو ندارم دیگه
من خودمو برا مرحله بعد زامبی ها آماده کردم 😂
حالا اون موقع فککنم اصلا انسان نبوده هاااا
مرحله ی بعد ایشالا😂😂
خب خدارو شکر اینو ندیدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.