۱۵ روز اول اصلا به بچه شیرخشک نده برای معده ش خوب نیست
توبیمارستان هم نمیزارن بهش بدی
چندروز پیش تخت کناری من شیرخشک دادبچه ش خیلی استفراغ کرد دکتراطفال اومد کلی دعواش کرد بعدم چندساعت بچه روازش گرفتن
بیومل و از بدو تولد میشه بهش داد
من نخریدم خداکنه بتونم شیر خودمو بدم
من سوپرامیل گرفتم
هیچی چون اجازه نمیدن بهش بدی
اگه لازم باشه دکتر بهت میگه بری بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.