۶ پاسخ

اره این شربت خوبیه ولی در کل شیر نان هضمش سنگینه و یبوست میکنه بچه رو شیرای زود هضم گیگوز هست و اپتامیل پرونوترا تخصصی تر برا بچه هایی ک دائم یبوستن ببلاک کامفورت یا نان کامفورت

ان شالله که خوب باشه براش راحت شه

عزیزم الان چه شیری میخوره؟؟

شربت انجیر
من‌میدادم ی مدت
تو سن دختر من زیاد اثر نمیکرد

آره خوبه

ایشالا ک خوب باشه عزیزم

سوال های مرتبط