اره این شربت خوبیه ولی در کل شیر نان هضمش سنگینه و یبوست میکنه بچه رو شیرای زود هضم گیگوز هست و اپتامیل پرونوترا تخصصی تر برا بچه هایی ک دائم یبوستن ببلاک کامفورت یا نان کامفورت
ان شالله که خوب باشه براش راحت شه
عزیزم الان چه شیری میخوره؟؟
شربت انجیر
منمیدادم ی مدت
تو سن دختر من زیاد اثر نمیکرد
آره خوبه
ایشالا ک خوب باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.