۵ پاسخ

من به پسرم هویج ابپز میدم.البته تو سوپش میریزم.درجا کار میفته

من ی سی سی روغن زیتون دادم بعداز ظهرش پی پی شل😄 کرد

تو شیرش دو قطره روغن زیتون بریز بهش بده
دکتر به دختر خالم گفته بود
قطره بی بی کِر هم من دادم دخترم خوب شد یبوستش
توی فرنی هم میتونی کره یا روغن زیتون استفاده کنی
اگر قطره آهن هم میخوره ممکنه یبوست بگیره

قطره بی بی کر
کره
روغن زیتون

قطره بیبی کر

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۰ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی