خانما برای یبوست بچه چی خوبه؟؟

۵ پاسخ

گلابی با سیب ابپز کن با کمی اب ،کدو‌حلوایی ی تیکه با کره و کمی اب ؛اینارو بخارپز کن عصرونه بده شکمش کار میکنه

هیچی مانیارو درست نمیکنه ن کره ن روغن زیتون

کدو حلوایی.الو بخارا.

انجیر بنداز تو آب خیس بخوره، آبشو بده بهش ، خیلی تاثیر داره

قطره بی بی کر روزی۵قطره بده بهش و داخل غذاش کره و روغن زیتون بریز

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۹ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی
مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی
مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی