برای یبوست بچه چی خوبه؟

۱۰ پاسخ

اینم دستورشه

تصویر

اینو بده خیلی خوبه

تصویر

شربت دست ساز peg بده بهش هر دوازده ساعتی سه سی سی اوکی میشه

گلابی هم خوبه

پوره گلابی با یکم دانه چیا خیس خورده

اگه شیرخشکیه شیر آبکی درست کن بده بهش
کمتر از حد استاندارد شیر بریز

خرما بده

کره روغن زیتون

پوره گلابی با دو سه قطره روغن زیتون

اوتمیل درست کن جو دوسر توش بریز و دانه چیا

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی