دوستان در بارداری الویه خطر داره ؟ خیلی هوس کردم

۸ پاسخ

نه عزیزم چه ضرری بخور منم خوردم

نه من خوردم توی حاملگی

بدون کالباس مشکلی نداره

نه اصلا.اتفاقا خیلی هم خوبه.فقط تخم مرغشو خیلی خوب آبپز کن❤️

نه تاحالا چندبار خوردم
همون تخم و مرغ و سیب زمینی و مرغ و ....
مگ جدا نمیخورین؟ خب حالا تو الویه میکس شده دیگ

ن خطر نداره ولی چون سس زیاد داره وزن و زود بالا میبره

فک نکنم وقتی خونگی باشه خطری نداره البته با سس کمتر

نه چه خطری ،درست کن بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته چهلم بارداری
مامان معجزه منی🥹❤️ مامان معجزه منی🥹❤️ ۲ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری