نه عزیزم چه ضرری بخور منم خوردم
نه من خوردم توی حاملگی
بدون کالباس مشکلی نداره
نه اصلا.اتفاقا خیلی هم خوبه.فقط تخم مرغشو خیلی خوب آبپز کن❤️
نه تاحالا چندبار خوردم
همون تخم و مرغ و سیب زمینی و مرغ و ....
مگ جدا نمیخورین؟ خب حالا تو الویه میکس شده دیگ
ن خطر نداره ولی چون سس زیاد داره وزن و زود بالا میبره
فک نکنم وقتی خونگی باشه خطری نداره البته با سس کمتر
نه چه خطری ،درست کن بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.