عزیزم منم دخترم خیلی سرما میخورد اینسری دکتر ایمونس داد بهش البته میگفت خداروشکر کمتر شد مریضیش البته نهایت تا اخر برج دومیشه داد مناسب زمستونه بهم گفت عیدم بده ک مریض نشه
منم دخترم همین جور بود این آخری بردم دکتر یه شربت سیستم ایمنی نوشت اسمش و یادم نیست خیلی خوب بود
سنستول آهن نداره عزیزم
بچه ها تا دوسالگی باید آهن بخورن.
من براش مولتی ویتامین ویتان گرفتم. اهنش خیلی خوبه
همیشه قبل بردنش بیرون یا محیطای پرچمعیت بینیشو اسپری بزن خونه رو هم همیشه مرطوب نگه دار
ویتامین d3خیلی مهمه حتما باید تو مولتی ویتامینش باشه اصلا نمیزاره سرما بخوره دختر من از بچگی تا الان سرمانخورده کسی هم که سرما خورده نمیزارم نزدیکش بشه
وقتی سرما میخوره فوری دارو نده عزیزم بزار بچه با خاک بازی کنه بزار آب بازی بکنه چیزای کارخونه ای هز چیزی کلا نده قند و شکر چیز شیرین اصلا نده فقط ارگانیک بهش بده سرخ کردنی نده فقط آبپز
کلا فصل بدیه پسر منم خیلی مریض شده این دو ماه اخیر
من آسماویت میدم
خیلی خوبه یعنی عالی اصلا نمیزاره بچه سرما بخوره
ن ربطی ب مولتی نداره پسر منم از بعد یکسالکی همش مریض شد تازه خوب شده
دقیقا پسرمنم ازاول پاییز تاالان درگیر آلرژی و سرماخوردگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.