۳ پاسخ

دکترم گف بچت سه ماهه شد بیا اگه پریودی شدی میزارم نشدی آمپول میدم پریود بشی بزارم دستگاهو.۴ میلیون گف برا من.

هر موقع پریود شدی ،بعد خونریزیت باید بری سونو بعد دوره ی بعد آیو دی میزارن

سوال منم هست لطفاً بگید😄

سوال های مرتبط