شیرم کمه
بنظرتون شیر دووش فایده داره؟تا قیمت یک و نیم چی پیشنهاد میدید؟

۶ پاسخ

قرص لاکتاول یه تومن بخر بخور شیرت میاد

ببین اولاش شیر کمه ب مرور تا دو سه ماهگی بچه زیاد میشه باید هی میک بزنه بچه خرما و شیر هم خیلی تاثیر داره دکتر گفته بود روزی ۲۱خرما و ی قوطی شیر بخور قرص شیرافزا هم خوبه مایعات مثل چایی کم رنگ هم همینطور اینا زیاد میکنه

شیردوش باعث کم شدن شیر میشه

قرص لاکتامول بخور شیرت زیاد میشه

کمکی شیرخشک بده سیر شده بعد سینتو بده میک بزنه هرچی مک بزنه شیربیشتر میشه

شیرت کمه بچه باید میک بزنه تا پر بشه عزیزم
خودت مایعات آب میوه دلستر . چایی کم رنگ با شیرینی یا خرما . آبگوشت. ‌قورمه سبزی و....

سوال های مرتبط