۹ پاسخ

گالاکتومید و مایعات

هرچی میگیری بگیر قرص و شربت شیرافزا اصلا نگیر برای بچه پسر اصلا مناسب نیس
رازیانه ام برای شما خوب نیس

ابگوشت بخور شیر بخور دلستر بخور چای بخور

دلستر ماکارانی شربت زعفرون عدس خود شیر

عرق رازیانه بخور کاچی چیزای گرم بریز بعدش زیره هارو همه رو استفاده کن لیدی میل هم بخور چای کم رنگ با نبات هم خوبه ن زیاد چون کم خونی میاره

ببین من همه چی امتحان کردم ولی فک کنم کامنت قبلی مامان پندار نوشته شوید واقعا تاثیرش زیاده
اخه‌من تازه شویدپلو خوردم سینم خالی نمیشه

دمنوش رازیانه خوبه
دمنوش زیره سبز با عسل
کمپوت انجیر
سوپ هویج
اسفناج پخته
اینا میگن برای افزایش شیر خوبه

آب کله پاچه ، شوید ، پلو ماش ، خرما . زیره آب هویج

چیزای چربش بخور

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان نویان🧸 مامان نویان🧸 ۳ ماهگی