من ۱۵ روزه بود ختنه کردم خداروشکر زیاد اذیت نشد
زیر سه ماه ختنه نکن
من از دکتر پرسیدم میگفت باید تا سه ماهگی صبر کرد
من پسر اولمو ۷روزگی ختنه کردم
هرچی زودتر بری آسون تره من پسرم ۳۰ روزش بود ختنش کردیم
ببر اشتباه میکنی هر چقدر دیرتر ببری سخت ترم میگذره
هرچی زودتر ببری راحتتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.