مامانا دخترم خیلی کم میخوابه خوابشم سبکه طبیعیه؟

۲ پاسخ

مشکلی نداره بچت؟کولیک یا رفلاکس؟؟؟
چون بچه ی من این دوتا رو داره بخاطر همین ک درد داره و اذیته خوابش خیلی کمه منم داغون شدم از بیخوابی

اع دختر منم اینجوری اسیر شدم بخدا

سوال های مرتبط