۸ پاسخ

عزیزم کدوم بیمارستان زایمانت بود کدوم دکتر سزارینت کرد؟

احتمال زیاد به بخیه ها حساسیت داشتی نه مدل خارشی بدنت خونمرده شده باید صبر کنی خ‌ب میشه من تازه بعد ۴ ماه صورتی کمرنگ سده

خیلی بد سزارینت کردن
منم سه ماه پیش سزارین شدم
بخیه جذبی خیلی خوبو قشنگ زده برام جا عمل معلوم نمیشه زیاد

ولی طبیعی رو همیشه انتخاب می‌کنم چون رد بخیه اصلا معلوم نیس

برا منم قرمزه قرمز 😕

اولین سزارین یادومی؟

کرم ترمیم کننده یگیر بزن

انگار با ماژيك كشيدن

سوال های مرتبط