۳ پاسخ

قرص لاکتاول خیلی خوبه ولی قیمتش بالاست اگه مشکلی نداری اینو بگیر

لاکتاول

من پودرشو گرفتم خیلی خوب بود اسمش گالاکتومید هس

سوال های مرتبط

مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی